carinarhodin

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Carina Rhodin - 6 juli 2014 21:30

Såna här varma sommarkvällar vill man aldrig ska ta slut...tog en promenad runt Allatorp ikväll och det var väl inte igår jag motionerade precis..har nog inte rört på påkarna sen förra sommaren uppe i Norrland..men jag har ju giltliga skäl. 


     


Cesar, min intelligenta perser..hm..han kollar inte bara på fotbolls-VM och spelar schack..idag klippte han gräsmattan och fick betyg godkänt..alltså vilken superkille..  


   

Av Carina Rhodin - 6 juli 2014 11:13

Hästarna stod under trädet i hagen och såg allmänt irriterade ut för alla bromsar..de hade fått många bett under natten och Bob hade fått massor av små bölder..så vi tog upp dom till stallet och spolade av Bob med slangen..såå skönt tyckte han..jag satt där lite i gräset med honom så han skulle få torka lite innan han fick gå in i boxen..han gillar ju när jag sitter på huk o "pratar" med honom. Han brukar buffa lite försiktigt annars med mulen mot mej..men idag blev han visst lite för glad..och i detta läget skulle man varit konsekvent och sagt "Nä, lägg av Bob, jag är inget träd att klia sej mot" men jag började skratta i stället och då buffade han ännu mer och så var leken igång..hehe..Jag unnar honom att få driva lite med mej ibland..  


   

Lite seriöst först..


 

     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards