carinarhodin

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Carina Rhodin - 2 juli 2014 16:44

Det här inlägget är ett sånt som inte har med katter eller hästar att göra det minsta..utan ett sånt som jag brukar göra på sommaren när jag hittar nåt mysigt ställe i kommunen som verkligen är värda lite PR..och hemmablind är man och varför har jag aldrig varit i Kristianopel förr? Eller jo kanske vi var på Gästgiveriet och åt söndagsmiddag nån gång på 70-talet..?


Regnet hängde i trädtopparna och himlen var nästan svart men det var samtidigt soligt och varmt..skumt..lite bilder från Kristianopel som ligger precis vid havet mittemellan Karlskrona och Kalmar..


     

Det här var en liten butik i min stil..bara shabby-chic..


     

Såna här hus och trädgårdar bara älskar jag..


        

 

Klassiska bilden på Storgatan med Gästis..


Och så bild på mej, med åskan dånande och stoora blixtrar bakom ryggen..hehe..spännande.


   


Tog sen kustvägen ner ett par mil till Torhamn där vi tog en pizza..

 


Hemma igen och packade upp mitt nya fina syskrin som jag köpte i butiken..man kan ju bara inte komma hem tomhänt..


 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards