carinarhodin

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Carina Rhodin - 24 april 2012 20:34

I dag är det ingen vanlig dag, idag är det Bellis födelsedag, hurra hurra hurra!! Bellis fyller 3.   


Ingen ridtur i kväll men ryktning och lite kel fick han..


Har burit upp massa höbalar på loftet och efter det gick jag upp till ridhuset för att kolla när Alva red Pockis för näst, näst sista gången typ...hon var superpigg men skötte sej kanon. Alva lyckades till och med göra ett galoppombyte, snett i genom, och detta var ju superkul. Tänk vad duktig Pockis kunde blivit om vi haft henne ett halvår till!! För detta halvåret har hänt sååå mycket med denna lilla dam.

Hon har kommit in i en helt ny fas, där hon har fått så mycket energi och muskler. Och därtill fått vårkänslor och busat lite men det hör ju till ibland...hon visar bara att hon är glad ju!!

I dag märkte jag att hennes fula underhals nästan arbetats bort. Känns väldigt tråkigt att lämna iväg henne, om hon inte underhålls på samma sätt i fortsättningen, men vi får hoppas på det bästa!!

Nu är hon ju ganska snygg..och nyryckt man. När vi fick henne hängde de ner till bogen typ..hoppas den oxå underhålls sen, fast det har ju inte jag med o göra men jag kan fasen inte sluta bry mej. Jag älskar henne ju..          

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards