carinarhodin

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Carina Rhodin - 21 maj 2011 21:43

Oj, några meningslösa dar sen sist jag skrev..hehe. Mysa har nu gått några dar med Blaise i en gräsfattig hage. Har utökat tiden med nån timme varje dag, så idag var de ute mellan 10-17..eftersom det är så lite gräs får jag slänga till dom ett par säckar hö mitt på dan..

Blaise står i boxen bredvid Mysa så det var inga konstigheter att släppa ihop dom..Blaise är inhyrd från Fenix Park för fjärde året i rad och åker tillbaks om 2 veckor då lektionerna är slut för denna terminen. Och hon kommer inte tillbaks igen..hon är gammal och utsliten och hon kommer nog att få åka till hästhimlen efter sommaren istället..  

  Bästisar på en gång...Blaise och Mysa första dan tillsammans.

 

I morron är det dressyrtävling här på Västeråkra..kommer kännas konstigt att inte Åsa sitter och dömer..kan fortfarande inte fatta att hon är borta!!!


Här kommer några bilder på Elina och Maja från igår kväll..Tänk o va 20 år igen och ha en sån här alldeles egen bil o ragga runt med *blink* (det var Majas pappa som för 8 år sen startade upp Rosenholms Ridklubb, tillsammans med Anita)

        

Tuffa brudar i lyxförpackning...Curlingmorsan fick stanna hemma..

 

Själv försöker jag ragga när jag kör nervevat med postbilen på stan..igår lyckades jag nog inte så bra..hälsade på stans snyggaste butikschef, han tittade på mej, eller rättare sagt genom mej, ja, han såg mej helt enkelt inte!! Det är bara o inse att man blivit medelålders   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards