carinarhodin

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Carina Rhodin - 5 maj 2011 20:26

Skönt att börja jobba igen idag,,och komma ut bland lite vettiga människor. Postjobbet kanske är tungt och stressigt men vi har en underbar jargong på vår arbetsplats,,där man respekterar varandra och skitsnack är bannlyst 

  Jag på terminalen idag..Jag har typ 50 arbetskamrater som är killar och jag har alltid tyckt om att jobba med killar, hehe..tyvärr skulle jag kunna vara mor till flera av dom...*blink* Jag började på Posten redan -83, då många av killarna inte ens var födda..  


I kväll var vi på solariet på Bergåsa som har fått ny ägare..Open Sun är sålt och numera heter det Maines..nyrenoverat och mycket fräschare, kan rekommenderas till dom som inte är rädda för att få hudcancer! Jag tänker inte alls på det faktiskt, så jä*vla farligt kan det väl inte va o sola 20 min varannan vecka..eller?? Alla dom som ligger o pressar i solen utomlands då?? Säkert skadligare..  

  Rekommenderas till alla blekfisar............

 


Blev inte mycket i stallet ikväll..bara lite borstnig..här kommer iallafall bilder på stallets snygging...Belmondo ( e. Belamour ue. Pascal)

    

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards