carinarhodin

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Carina Rhodin - 4 oktober 2011 21:08

I kväll har jag kollat när Alva red Amigo i ridhuset men tyvärr glömde jag kameran..Men hon går lite bättre för varje gång tycker jag..den lilla hetingen  

Ja, så gjorde jag lite skönhetsvård på Beverly men klorna lyckades jag inte klippa för hon for runt som en iller..men klippas ska dom en vacker dag...

  Beverly smet in i duschen för att slippa kloklippning

 

Hon blir modigare för varje dag och höll mej sällskap i köket i morse..

 

Och så vågar hon äta i köket oxå..innan hade hon egen matskål i ett annat rum där inte Barney kunde komma o störa..

  


Och så en bild från min sista kund på rundan, ni vet han uppe i vargahiet ovanför Bastasjö. Han byter blommor på mjölkbordet ovanför brevlådorna, efter årstid och jag tror dom är till mej..

  För min skull eller..........eh



Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards