carinarhodin

Alla inlägg den 19 september 2015

Av Carina Rhodin - 19 september 2015 14:06

Idag har vi varit inne i stan på Höstmarknaden..såg mina "alster" jag pärlat för Djurens Rätt..Jag gjorde ju armband åt dem till försäljning både till Lövmarknaden och Skärgårdsfesten..de säljs idag för 40 kr styck och har inbringat lite klirr i kassan till de utsatta djuren..Många bäckar små..

 


Vi kollade oxå när Polisen hade visning med sina hundar..Intressant, och se vilket enormt utvecklat luktsinne hundar har..

   

På väg till bilen gick vi förbi affären Qarma och Alva såg sin dröm-bal-klänning hängandes i skyltfönstret..Jo, det slutade med att vi körde hem med en dyr rosa dröm i baksätet..  ..och vi som bara skulle köpa lite blommor och karameller...


       


Mina små djur hemma är oxå duktiga..igår var dom barnvakt åt Idris när hans mamma var hos tandläkaren..



Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards