carinarhodin

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Carina Rhodin - 13 september 2015 15:42

Snyggaste hökillen ever..det är Hugo det..och inte Kenneth i Rotavik..  Husse kom hem med balarna och Hugo hjälpte till att kasta upp dem alla på loftet..

 

Av Carina Rhodin - 13 september 2015 09:35

Ingen actionfilm precis..hehe..men jag vet att det finns en tjej på andra sidan Atlanten som gillar att titta på de små lammen här hemma i Sverige..

Det är e 2 förstfödda systrarna Skrållan och Madicken till höger, 5 dar gamla, som kaxar upp sej mot Matilda endast 1 dag gammal..


 

Av Carina Rhodin - 13 september 2015 07:38

I fredags morse satt Alva och vaktade Viola, som jag skrev i förra inlägget..det tog 3 timmar innan det stora bagglammet kom ut..och Viola var väldigt trött efter förlossningen..

 

Här har han äntligen kommit ut men klövarna fortfarande kvar inne i mamman..


 

Viola slickar sin lille pojk ren..och under tiden lägger sej en annan tacka ner och lammade snabbt som tusan utan att Alva märkte det ens..hehe..Hon fick oxå bara ett lamm, en flicka döpt till Matilda..

 

Igår blev han öronmärkt lille Pelle Junior..


   


Elina tränade för Angelica igår..Buster var pigg och väldigt duktig..Galoppen har blivit mycket bättre sen han behandlades..Tyvärr var det bara 2 pers som hade möjlighet att träna men Angelica återkommer snart så flera kan vara med..

  

En svettig Buster efter träningen..


Igår köpte jag en varseljacka..jojo, man syns verkligen kan man säja..och den införskaffades så att Hugo och hans matte ska synas i kolmörkret på kisserundorna..

 

Jag och min andra man, Hugo...  


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards