carinarhodin

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Carina Rhodin - 7 september 2015 20:57

Nu har vi varit och tittat på hoppträningen på Grönadal..det var 2 nöjda ryttare (Elina och Bim) med sina pojkar (Buster och Jocke) som gick ut från ridhuset..Första gången Buster var iväg och jag ska bara sammanfatta kort, det gick kanonbra!!!

       

Jodå, Hugo ville oxå följa med och titta..Husse och Elina körde hästen, Alva och matte körde hunden...

Av Carina Rhodin - 7 september 2015 15:06

Första bilden på de små..förmodligen flickor, som duktiga Doris nedkom med..det var inte första gången för henne så det gick undan och de verkar än så länge må bra och har fått dia..fortsättning följer..

 

 

1 timme gamla..tycker den till höger liknar Hugo..  

Av Carina Rhodin - 7 september 2015 13:08

7 september är datumet som både vår perser Cloetta och ponnyn Ida fick somna in på..fast med ett par års mellanrum..Tankarna går till båda..

 

En prinsessas minne bleknar aldrig..

Just den där ridturen upp till golfbanan i Nicklastorp, blev den sista jag fick med henne. Tur man inte visste något om vad som komma skulle... 


Just idag rivs Idas gamla box också..det har ju hänt lite märkliga saker där sista året..en del får tro att det är för att ge större utrymme pga gammal smal gång..jag tror vad jag vill...  

 



Den lilla baggen Pellegrisen som åkte för några veckor sen lyckades ändå att få till det...Alva hade misstankar, men inte att det skulle komma nåt än på ett tag..

För en timme sen föddes 2 små lamm ute i hästarnas vinterhagar..och fler lär väl komma..  

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards