carinarhodin

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Carina Rhodin - 8 september 2015 12:52

På Hugos runda i Allatorp bor det en söt liten nyinflyttad tysk flicka..Jag träffar matten säkert ett par gånger i veckan men tyvärr kan vi inte prata med varandra..hehe..Hon förstår inte engelska och jag har glömt bort min skoltyska..Men jag mindes "Wie heisst Sie?" och sen står vi mest och ler åt våra små pälsklingar..för dom är så kära i varann Hugo och Akira..

   


När Idris sover i sin vagn brukar mina katter nästan slåss om vem som ska få ligga under och passa..

Denna gången var det Stella som vann..

   

-"Snälla Stella, kan inte jag få ligga där.."frågar Sessen..


   

Sen kom Hugo och föste bort Sessen för det var han som ville vara barnvakten..


 

-"Hm..sen vill jag ligga där under jag också"..sa Hugo lite avundsjukt (kolla hans min)..


-"Stick och brinn , nu är det jag som vaktar och ni kan dra"..fräste Stella till de förödmjukade pojkarna..

 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards