carinarhodin

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Carina Rhodin - 28 april 2015 21:15

Husse fick med oss ut på en runda upp till korna, eller Highland Cattle som det är, och jag är nästan lika rädd att vara där nu också även om inte det finns några tjurar kvar..Det är väl nåt med de där skräckinjagande hornen som jag fantiserar om att de ska spetsa mej med när de har brytit sej ut..hehe..planerar alltid en eventuell flyktväg om det skulle inträffa, och idag var det en hösilagebale jag tror jag skulle klarat att hoppa upp på..med Hugo i famnen..

         

Av Carina Rhodin - 28 april 2015 14:37

Att jag köpte Hugo var nog det "smartaste" djurköpet jag gjort..Han får fart på den gamla kärringen och även om hon är trött så måste hon masa sej ut och då när man väl kommer ut så blir man genast piggare och så blir man ju glad bara man tittar på honom, han utstrålar sån glädje den lilla lockiga..en bra medicin..och nu har vi trevligt sällskap med Idris i barnvagnen..och solsken och så dubbel dos D3-tabletter på det..kan ju inte bli annat än piggare...eller.

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards