carinarhodin

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Carina Rhodin - 24 april 2015 20:25

Vädret har varit toppen denna veckan och Hugo och katterna har varit ute nästan hela tiden..De 2 vita håller sej på tomten men Stella är mest där hon inte ska vara..t ex uppe i träden och jaga skator..  Ibland undrar man ju om hon verkligen är en renrasig perser och att hennes stamtavla skulle vara fejkad, hehe...Hon hittar nog på mer bus än alla de andra 10 bondkatterna tillsammans, som bor här på Västeråkra..


 

Äntligen dags att få sträcka ut sej en stund till "Mord i paradiset", sen Hugos kvällskissning och sen sova förhoppningsvis mer än de 2 timmar jag fick i natt..Och kanske, kanske kommer Idris hem från BB i helgen..

 

Gonatt Idris och alla andra..



Av Carina Rhodin - 24 april 2015 13:16

I morse släppte jag Hugo i hagen, och idag har han minsann smakat på hästskit, tror han tyckte det var gott för han såg så nöjd ut där han låg och rullade..  



Av Carina Rhodin - 24 april 2015 11:06

Igår när Idris föddes såg han lite mörkare ut och liknade Hamza tyckte jag nog..bilderna jag fick sen på kvällen då var han mest lik Elina..mycket har tydligen hänt under natten..hehe..för idag ser han ljus ut och mest lik mej, mormorn, med bullkinderna..Det är så kul att se drag från allihopa..undrar hur slutresultatet blir.

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards