carinarhodin

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Carina Rhodin - 9 april 2015 19:54

Så härligt väder det är nu..helt klart min favoritårstid..kunde kanske njutit lite mer om det inte var för det där förbannade EKGet jag gjorde och nu måste behöva vänta 3 veckor till innan återbesök..drygt..

Lite gladbilder innan jobbet idag..Hugo och jag mötte Bella som skulle ut och köra Peggen..

     


Och sen körde jag iväg till Posten..ikväll tömde jag lite lådor och vid sista lådan där satt en hund bunden..en pitbull (typ)..Man är ju van att det sitter hundar bundna utanför affärerna men inte i våra gula lådor och helst inte kamphundar..Livlig fantasi har jag ju alltid haft och redan innan jag tömt såg jag tidningsrubriken i huvudet.."Kvinnlig Postarbetare attackerad av pitbull, vårdas nu i Lund med svåra skador. Tillståndet är kritiskt"   Fast jag överlevde..talade bara till den med min daltiga djurröst och då smälter de flesta djuren..  Egentligen har jag inte nåt emot hunden, bara ägaren som tvunget måste handla och lämna hunden bunden utanför..Gå till skogen hellre och handla nån annan gång istället..

 

18.30 Frukthuset..och 10 meter åt höger satt en till av samma ras bunden..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards