carinarhodin

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Carina Rhodin - 5 april 2015 20:24

Ett orosmoment har varit hur fasen jag ska kunna få djuren att äta sin egen mat..Hugo vår nya vovve är väldigt kräsen..Jag köpte det finaste torrfodret men nä..inte speciellt intressant, blandade i lite skinkbitar eller kalkon för att göra det aptitligare, men då låg torrfodret kvar ändå..Det enda som Hugo ville äta var katternas blötmat, som han slukade och sen slickade faten..

Så nu har jag köpt blötmat för hundar och blandad med Royalfodret och det gick ju finemang! 

Och ikväll var det lugnt vid "utfodringen" för första gången och alla 3 åt bredvid varandra på sina rätta platser utan att sno den andres mat..Lycka..


De små sötnosarna ikväll..

   


Sessen och Hugo slappar gärna tillsammans..men på natten vill Hugo sova bredvid matte..såklart.  

   

Av Carina Rhodin - 5 april 2015 16:04

Idag har Hugo haft mycket att titta på, massa nytt folk med hästar och hundar..Det var EWR (västernklubben) som hyrt ridhuset då de hade en "känd" tränare att rida för..

 

     

 

Hugo hälsar på grannkatten..tror han heter Tusse..


 


Vilken tur (eller skicklighet kanske   ) jag har som har hittat alla mina underbara djur; Hugo, Stella, Cesar och Buster..Kan verkligen inte klaga på något..alla är perfekta på sitt vis.

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards