carinarhodin

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Carina Rhodin - 7 april 2015 19:43

..Hugo är fortfarande helt slut efter dagen lek, undra om han har gått in i väggen..  

       

Den här lilla flickan Nova (blandning shihtzu-phalene) blev han riktigt kär i..


Lite action..


 
 

Av Carina Rhodin - 7 april 2015 19:18

Idag körde vi iväg med Hugo till Wämöparken, där det finns både djur att titta på och så agilitybanan för allmänheten..Hugo hade det så kul då vi träffade ett par små tikar inne på banan som han sprang och busade med..Har ett par filmer på det som jag lägger upp senare, kan säja att det var längesen jag skrattade så mycket som idag..Fy fasen vad rolig han är den lille vite..

Började med att låta han kika på djuren..han är som ett litet barn, hehe och snart går jag där i parken och visar djuren för ett riktigt barn..2 veckor kvar nu..

           

   

Hugo, eller är det Buster som krympt..



Fick Hugos papper idag, och hans EU-pass. Hugo är faktiskt född i Ungern och flyttade till Sverige med sin ägare, som nu är uppfödare i Uppsala..Inte undra på att han är världsvan när han ska åka bil..och jag som oroade mej lite för att han skulle få åka ända från Kalmar till Karlskrona när vi köpte honom..En sträcka på 9 mil..hehe.

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards