carinarhodin

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Carina Rhodin - 29 mars 2015 17:25

Ja, det här blev en riktig Hugo-helg..vi har honom på prov några dagar ifall det inte skulle funka mellan honom och katterna,,men det ska nog gå bra. Det är bara Stella som är lite avvaktande men nu börjar hon visa sej intresserad och smyger närmare honom..

Det blev lite sol i eftermiddags vilket man inte trott i morse regnet, så det blev en runda in till fåren..Hugo gick väl inte fram och nosade på dom men väldigt nära ändå utan att bli rädd eller skälla och skrämma bort tackorna..Vilken underbar liten hund, så modig och framåt, social och glad liten ulltuss..

   

Bagg-Sofie undrade var det där var för nåt litet lamm..


     

     

Hugo gillade att hoppa hinder..kanske man skulle köra bort till Wämöparken där de har en agilitybana för allmänheten..


 

Stella och Hugo


 

Köpte nytt foder idag då den här herren är väldigt kräsen och mest intresserat sej för katternas blötfoder..


 

Jag gillar ju de flesta djur men som synes har jag förkärlek för lite lurviga och gulliga..

Av Carina Rhodin - 29 mars 2015 10:31

Vaknade redan innan kl 06 så jag tog ut Hugo..men idag var det minsann inget fint vårväder, regnet öste ner, så när vi kom in igen kröp jag ner och somnade om ett par timmar..trodde inte det var sant att jag lyckades men jag var nog ganska slut i kroppen efter gårdagen..nästa runda vi tog fick Hugo ha sin "jacka" på sej..inte för att han fryser kanske men han är en Bolognese med en lockig päls som är ganska svår att sköta och han älskar inte kammen direkt..

     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards