carinarhodin

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Carina Rhodin - 10 mars 2015 17:46

Lusten att blogga tappade jag helt plötsligt..Och inga hästbilder har det blivit heller då jag inte satt foten i stallet sen förra veckan..Elina är hemma på heltid nu fram tills bebisen föds så hon har tid att sköta allt och morsan behöver inte curla mer..  

Det blev ju vår på riktigt i helgen så jag köpte penseer o annat för flera hundra, älskar ju att plantera men jag vet oxå vilka konsekvenser det för med sej, jag får värsta nacksmärtor och migrän i ett par dar efter en timmes trädgårdsjobb..just då bryr jag mej inte men nu så här liggandes i ett par dar efter och må pyton..hm...

       


Ställde klockan på 07.00 i söndags morse för Sessen ville inte missa starten på Vasaloppet..

 

Morgonmys..


Cesar har inte varit i stallet på flera månader, annars var han ju där inne varje eftermiddag i somras, för där fanns ju alltid nån som vill kela och borsta honom..men nu har han gjort sin stallpremiär igen..

 

"Hmm, vackert väder, om man skulle ta sej en sväng in.."


   

"Ja, det var sej likt" sa Sessen..


 



Ja, i dag fick jag åka till optikern och mäta trycket i ögonen och lite annat..är bara 3 månader sen jag fick senaste brillorna men har redan börjat se suddigt..så är det när man har struma..och nu blir det nya glas igen..

 

Synoptik , här är man kändis..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards