carinarhodin

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Carina Rhodin - 14 februari 2012 09:10

Sådärja, nu är hästarna utsläppta och jag fick lite tid över innan jobbet..jag var nämligen tidigt ute i stallet idag och tog på täckena och hade allt förberett här hemma för jag skulle till tandläkaren egentligen, men när jag stod därinne i Silvyas box så ringer tandvården o säjer att jag inte kan komma idag o dom måste boka om mej..Yes!! Ser det bara som en skänk från ovan eller en liten kärleksförklaring från tandis så här på Alla Hjärtans Dag 


Annars är jag ganska oromantisk av mej...men här kommer lite bilder på en stor kärlek iallafall..


Ida i morse..så fort jag tar fram mobilen så kommer hon o vill bli fotad.


La sej ner o rullade o ju mer jag skrattade desto mer rullade hon.


Färdig


     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards