carinarhodin

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Carina Rhodin - 2 februari 2012 09:41

Steg upp vid 4 i morse för o kolla ut genom fönstret om den hade kommit.."snökanonen" alltså. Men nä, det såg precis ut som vanligt. Liite vitare var det kanske på marken men jag hade ju liksom föreställt mej hur det skulle spruta snö haha..och eftersom jag alltid tänker på det värsta i förväg, så kan allt bara bli till det bättre..ja jag oroade mej hur jag skulle få ut hästarna om dom nu ens skulle kunna gå utanför dörren..Men det gicksom vanligt, lugnt och fridfullt. Men än är inte dagen över, kanske kanonen kommer senare..

Ida på väg till hagen i morse..och ingen snö i sikte. Och jag vet Elina om du läser det här; jag råkade sätta på henne Pocahontas grimma, förlåt. Morsan börjar bli lite vimsig...  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards