carinarhodin

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Carina Rhodin - 12 februari 2012 19:41

Ja, så var den här helgen slut då..festen i fredags blev bra..hade ju lite panik innan eftersom jag jobbade och skulle ha mat till 10 brudar färdigt till kl 19, men det löste sej, det gör alltid det fastän man inte tror det  


Efter den här veckan har jag tagit semester, nä jag ska inte resa iväg utan det är Alva som ska iväg på en tripp till Norrland, så jag kände mej liksom tvungen att ta ledigt för annars vet jag inte hur vi ska få in hästarna på kvällen..vill inte leja nån en hel vecka. Men hursomhelst ska det bli jäkligt skönt att få vila upp sej lite..


Nu har Elina satt igång Belmondo på riktigt efter vilan. Hon har ridit honom både lördag och söndag och det gick bra när hon travade idag, han höll sej lugn trots att Alva red Pocahontas samtidigt och Verona galopperade runt honom..

Dock börjar han bli tjafsig i munnen så nu är det hög tid att ta honom till tandläkaren för o dra ut vargtänderna.


 

Det hade kommit mycket snö inatt, vad det nu skulle vara bra för...en bild från i morse när Alva traskade iväg med Poca till hagen. Nästa helg kommer det 5 nya hästar till Västeråkra varav 3 har stått här innan..Borta bra men hemma bäst, eller?


 

 


 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards