carinarhodin

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Carina Rhodin - 14 maj 2016 14:18

Idag kommer det för ovanlighetens skull, en människa på bloggen  Den är ju annars tänkt till mina djur men idag var Alva så fin så jag tog lite bilder på henne..Yngsta dottern ,som fyllde 19 i veckan, ska på studentbal idag. Eftersom jag är usel på frisyrer o sånt så åkte vi till "min" frisör Sameh ..Nu kommer jag göra lite reklam oxå..

Jag började gå hos honom på Magic Finger i Nättraby för ett par år sen då jag fått håret helt förstört på en annan salong i stan..Kunde man begärt skadestånd av en frisör så hade jag gjort det..Kärringen blekte mitt hår så det blev gult, jag gick tillbaks ett par dar senare o hon blekte om det..vilket resulterade i att håret dog..

Sameh har lyckats få ordning på det och nu när han flyttat salongen till Jämjö kör jag även dit..de är gästvänliga, och pratar inte så mycket skit och så är de hälften så dyra som inne i stan..  


Det var Samehs fru Ilham som gjorde lockar och sminkning..

 

   

500 för allt och jag tyckte det var alldeles för billigt..hehe..och hur ofta tycker man det när man går till en svensk frissa? 


 

 

Ja, eftersom hon går på Ingelstorp i Kalmar och skolan inte är kommunal, får studenterna ta sej själva till Ekerum på Öland, där balen ska vara..lite tråkigt att inte få se dom men men..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards