carinarhodin

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Carina Rhodin - 3 maj 2016 14:07

Den här veckan har jag tagit ledigt..beställde fint väder och fick det! Varit på stan och fixat lite saker då vi ska både på konfirmation, studentfest, födelsedagskalas inom det närmsta..Hugo och jag tog en runda i Rosenholm, vi hoppade över middan, och kollade på lite tennis och snokade upp dagiset som Idris ska börja på efter sommaren..

   


Cocos träning idag var att bli hämtad i hagen själv mitt på dan, medans Buster stannade kvar med kompisar i hagarna bredvid..Toppentjejen som fattade att det skulle hända nåt var på strålande humör..Hon är ju för rolig den lilla..Normalt borde hon väl åtminstone blivit lite lite misstänksam när hon skulle longeras över vattenmattan för första gången, men nä den var ju jätterolig. 

 

"Varför skulle den här vara farlig" 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards