carinarhodin

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Carina Rhodin - 13 maj 2016 10:36

Den nyblivna 3-åringen Coco gick sin första promenad i morse utan Buster som sällskap..istället skulle jag gå med, med Idris i barnvagn och Hugo i koppel, hade jag tänkt...Men vi hann bara med i 100 meter typ för Coco traskade på i raskt tempo, stolt som en tupp, medans jag hade mer bestyr med ettåringen..hehe..Det borde ju va tvärtom.

När jag äntligen kom ner till Allatorp så mötte vi Coco som redan hunnit gå rundan i skogen o var på väg hem..

 

Gick lika bra ensam..Vad hon har blivit duktig..den hära som jag tänkte skänka bort i november..  Lite dyrare är hon allt nu..

Nästa vecka är det dags att dra ut hennes vargtänder och även ett besök av hovslagaren blir det..

Igår fick de gå in och beta ett par timmar i sin sommarhage. Och så får vi skifta några dar för att vänja dem vid gräset..

Ideras gamla ser det ut så här nu; hårt och jordigt..

     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards