carinarhodin

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Carina Rhodin - 10 maj 2014 18:10

Det här inlägget om besöket på Ingelstorp idag gör jag med objektiva ögon, lite PR om skolan helt enkelt..men kan tillägga att jag satt på golvet och fick hålla Lilly, det lurvigaste marsvinet ever, fick se 2 nyfödda degusar, klappade både chinchilla och skäggagam..hm jo jag vågade..och den gråa fågeln med röda stjärtfjädrar sa "Hej då" när jag gick..hehe kul sak den där.


     

Sköldpaddan Roy rena ynglingen på endast 20 år..


 

Några av hagarna och så ridhuset i bakgrunden


När Elina, äldsta dottern började på skolan för 7 år sen hade hon detta stoet som favorithäst i början, Negrita..sista året hade hon Quintus hela tiden men han var ute i hagen efter dagens tävling..

 


   

Här finns utbildning inom skogs-och jordbruk oxå..


 

 

En av internatbyggnaderna, denna bor Alva nu i men nästa år ska hon bo i "Spökhuset", där Elina bodde sista året och upplevde många hemska saker..hua berättade för några år sen här på bloggen men hoppas Alva inte är lika "mottaglig"..

 

Här händer det grejer..


 

Alva som precis hade jobbat färdigt..


 

-"HEJ DÅ"...

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards