carinarhodin

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Carina Rhodin - 4 maj 2014 19:21

Solig men ganska blåsig helg med kalla vindar kan man väl sammanfatta den här helgen..men ikväll blev det faktiskt lite skönare och det var ju bra eftersom jag skulle va i paddocken när Elina och Buster hoppade lite..Tog bara fram 2 hinder och ikväll var Buster väldans duktig som vanligt..Han hoppar bättre ju högre det är..nu talar vi inte om några höjder men men..Att vattenspridaren stod på i andra delen av paddocken brydde han sej inte om..


       

Hästskötaren var oxå med..Och Buster var inte så trött som det kanske ser ut..  


 

Och så jag då..


     

Ja nu vill dom bara ha gräs gräs gräs..i deras hage finns ju inget alls, rena Saharas öken..Så jag tog ut Bobben en stund.

   

 


Hoppas på en bättre nästa vecka och på lite värme oxå..

 


   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards