carinarhodin

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Carina Rhodin - 9 maj 2014 20:55

I morron bär det av till Kalmar eller till Ingelstorps Naturbruksgymnasium i Smedby närmare bestämt..skolan där min yngsta dotter pluggar till djurvårdare..De har ett evenemang som heter "Grönt Veckoslut" och massor av saker kommer att hända och visas och säljas..Bl a islandshästuppvisning, mästerskap i banhoppning, ponnytrav, kaninhoppning, hunduppvisning för att nämna lite..Alva kommer att jobba där under dagen och sen tar jag henne med hem 1 dygn ungefär innan hon ska tbx igen..


Ingen bild på nåt av mina djur men det finns en liten goding till i stallet...tänk om man kunde få bli ett litet barn för en dag eller så och få rida en shettis igen..På "min tid", stenåldern, eller 70-talet så brukade jag rida en liten shettis på Rönninge, alla barn ville rida honom och alla barn bockade han av..hehe..en skäck, Markus hette han...



 

                                       Trevlig helg  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards