carinarhodin

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Carina Rhodin - 28 april 2014 20:32

För ett par veckor sen köpte jag ett tunt bomullstäcke till Buster på Hööks i Kalmar och det var jättebra både i kvalite' och storlek så jag beställde ett likadant till Bob..hämtade ut paketet ikväll och till min förvåning låg där en vit katt istället  Närå, det var bara Cesar som ville provligga kartong..Råkade bli lite annat smått o gott oxå, den orangea grimman är till Buster, men den rosa är inte till Bob..utan är en present till någon annan. Alltså det finns hur mycket som helst att köpa till hästar nu..annat va det på "min tid" hehe..då fanns det endast schabrak i färgerna marin, vinrött och mossgrönt (fy) och svart typ..och som sagt var så öppnar Hööks här om några månader och det tror jag blir super för här finns mycket hästfolk i krokarna..


     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards