carinarhodin

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Carina Rhodin - 11 april 2014 19:33

Att Stella är lite speciell har jag berättat om förut, och inte just för att hon är min katt..nä, hon skiljer sej lite från alla perser jag haft innan..

Idag åkte vi till veterinären och redan när jag plockade fram transportburen piggnade hon till, hehe, vilket ha fått alla de andra katterna att gå o gömma sej..Hon tyckte det var så spännande att åka bil och gnydde inget..Hon hade  som tur var inte fått livmoderinflammation och efter ultraljudsundersökningen konstaterades att inga stenar eller kristaller heller fanns..lycka..hon låg där så fint på sidan i mörkret och jag höll hennes framtassar när veterinären körde med apparaten på magen..Stella tyckte att detta oxå var spännande..och nedan ett par bilder på henne i undersökningsrummet i väntan på veterinär Karin..Hon låg inte o tryckte i buren utan satt på stolen bredvid mej och väntade fint..Fick typ metacammedicin med oss hem och hoppas hon blir bättre annars återbesök på måndag..

Nu har hon sovit i 4 timmar utan att ha kissat på lådan en enda gång..Dundermedicin eller..?


   

Av Carina Rhodin - 11 april 2014 11:09

I eftermiddag måste Stella åka till veterinären..hon går till lådan och kissar hela tiden eller rättare sagt, hon försöker..nåt är galet och lika bra att måla fan på väggen och tro att det är urinsten..hursomhelst mår hon inte bra och det märks så tydligt på denna annars så livliga katt..hon går bara mellan hallmattan och kattlådan nu och är inte alls på lekhumör..fortsättning följer.

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards