carinarhodin

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Carina Rhodin - 20 april 2014 19:03

I morse körde vi till Kalmar och var nog först in på IKEA när dom öppnade vid 10..handlade lite skit o sen åt vi middag där innan vi körde vidare till Hööks ute på Giraffen (köpcenter)..om några månader öppnar dom butik här i Karlskrona oxå och jag kan gissa på att vi kommer åka dit varje vecka sen..hittade vad jag letade efter, ett bomullstäcke till Buster..

Nu har vi precis tagit in hästarna och Elina är lite sugen på att sätta igång Bob så smått..känsliga läsare behöver inte titta eller kommentera, jag VET att hon inte använder hjälm men hur mycket ska mamman (jag) tjata på en 23-åring..  

   

På onsdag har vi 1-årsjubileum med Bob..hans rekord på ett o samma ställe..Gamle gubben blir kvar..


O Buster fick smaka lite gräs, bristvara i hagen än så länge..

     

Skylten finns kvar men inte ridskolan..


 

Buster provar sitt nya stalltäcke..grönt är inte skönt..fanns tyvärr inte i några andra färger men bryr han sej?


O så var Stella ute på bus..rymde till tomten mittemot, där dottern bor och där fanns ett spännande träd..inte att klättra i utan att krypa in i..ett Pippi Långstrumpträd..hade inte hon ett sånt ihåligt träd med sockerdricka i..?

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards