carinarhodin

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Carina Rhodin - 28 april 2013 20:05

Ja, då kommer det massa bilder från cavalettiträningen i eftermiddags..Bellis var jätteduktig idag och kämpade på..han älskar att få träna..3 hästar endast var anmälda och jag var den enda som satt där i solskenet och tittade..okej det stod några på första parkett och var väldigt intresserade av vad som hände där i paddocken..haha


 

Åskådarna



Belmondo 4 år

 


       

           

       

Fr v tränare Helena Holm, Monica och "Helge, Elina och Bellis..

Av Carina Rhodin - 28 april 2013 10:49

En sån underbar morgon! Känner mej nästan lite religiös..inte för att jag vet hur det är men jag antar att man känner frid och glädje..självklart är det ju solen och värmen som gör hästar och människor på gott humör...och inte Gud.


Evelina kom och red ut med Ida i Rosenholmsskogen i morse..hon var ju medryttare förut men flyttade, så nu kommer hon och rider några gånger om året bara när hon är hemma och hälsar på..


 

Ida har varit i skogen..I hagen väntar killarna på henne....



 

Evelina måste ju hälsa på Bob oxå..hon minns honom sen förut...



 

Och så ville Bellis ha lite uppmärksamhet oxå...

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards