carinarhodin

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Carina Rhodin - 21 april 2013 19:52

Uppe tidigt idag och när klockan var halv 10 i morse hade jag hunnit med både Maxi och Biltema! Hört talas om att de har lite hästprylar där..(i sistnämnda affär) så jag köpte ett fleecetäcke och en borste till Bob. Sen fick jag besök och vi gick upp och satte oss i solen vid paddocken och tittade när Elina red för Angelica..Bellis var lite spänd i början men sen gick det finfint..Angelica är faktiskt en mycket bra tränare som idag t o m erbjöd att E fick ta Bellis med sej och åka hem till henne och träna, allt för att Bellis ska börja vänja sej vid att komma ut på andra ställen och inte bara tränas hemma..då steget ut på tävlingar annars blir lite "too much" för ynglingen..


Äh, jag glömde att fota idag, det får bli ett par bilder på Beverly som lekte ute i gräsmattan i eftermiddags istället..synd att det inte är lika grönt i hagarna. Idag bytte Ida och Bellis hage, så det var gjort innan Bob anländer...vi kommer att se alla 3 sen från fönstret..Ett tag åtminstone, innan det är dags för sommarhagen.


     

Beverly & Barney

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards