carinarhodin

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Carina Rhodin - 31 juli 2012 20:52

I går hade jag besöksrekord här på töntbloggen, haha och inte är det väl för mina "trädgårdsreportage" heller? Alltså måste det väl bero på att jag hade lite film på Belmondo...kommer väl lite mer på honom om några dar, nästa gång han går i ridhuset kanske..Idag vilade han i allafall och istället blev det Idas tur för skogsrunda och jag knöt på mej joggarskorna och hängde med ut, måste ju få upp flåset lite nu innan jobbet börjar på måndag  


 

Idas gullrumpa


 


 

Idag var det hennes tur att gå under Eiffeltornet....


Idag har oxå Norrlandsgästen åkt hem men igår var vi på marknaden i Tingsryd. Den enda kändisen vi träffade där, var den här lilla tjejen:


 

Kim, mina döttrars kusin!!


 

Hade jag varit lite yngre, så hade jag oxå fått en ballong av Bamsen..tyvärr har väl "bäst-före-datumet" gått ut...




Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards