carinarhodin

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Carina Rhodin - 9 juli 2012 22:04

Tala om att man börja bli lite till åren; jag var på konstutställning i söndags..på Sjuhalla gård närmare bestämt. Nära och bra men jag har aldrig varit där förut..ett jättemysigt ställe och där finns ju stall oxå så jag gick in och kikade runt lite. Världen är liten för jag stötte genast på ett par tjejer jag kände. 


 

En av stugorna där tavlorna hängde. Hade ett skumt kullerstensgolv och jag drattade såklart ner på knä mitt framför tjejerna som jobbade där..och i den andra stugan var det så lågt i tak att man fick titta på akvarellerna hukandes. Inget att besöka om man är 2 meter eller rullstolsburen annars väldigt mysigt. 


Idag var det dags för kastrering..nä, det var inte jag som skulle cuttas, även om jag gjort mitt, det var lilla Beverlys tur. Först gjorde vi en riktig undersökning eftersom hon har ett 8 årigt liv i försumbarhet stackarn, men allt verkar bra förutom tänderna då. Så efter operationen när hon ändå var sövd togs tandsten bort och 2 tänder fick dras ut för dom satt löst. Nu måste jag börja borsta hennes tänder varje kväll (med kattandkräm) för att hålla henne någorlunda okej i munnen, risken är stor att fler tänder kommer att lossna när hon verkar lida av parodontit.


 

En klinik med väldigt bra och trevlig personal...i Nättraby.


 

För 2500 fick man detta på köpet....lite kattmat och smärtstillande. 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards