carinarhodin

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Carina Rhodin - 10 juli 2012 21:26

Elina kom tillbaks här på Bellis efter en långrunda i Rosenholm. På hemvägen genade dom genom hagen med alla baggarna och Bellis hade dom springande precis runt benen men han tyckte det bara var kul. När dom sedan skulle ut därifrån kan Elina bara böja sej ner från Bellis rygg och både öppna och stänga grinden..Jag vet jag har sagt det innan; han är bara så cool. Världens bästa 3-åring..  Mycket galopp tillsammans med Tove och Silvya idag.


   

     

     


Av Carina Rhodin - 10 juli 2012 20:13

Ett litet inlägg först, ett längre med bara bilder på Belmondo kommer lite senare ikväll när jag laddat upp dom...

Jo, tänk att det fortfarande finns ärliga medmänniskor på vår jord. Trodde att när man glömmer en plånbok på en tågstation DÅ är den väl så borta som den bara kan bli. Alva, yngsta dottern åkte till Norrland i morse, men innan tåget gick skulle hon bara gå på stationens toa. Sen reser hon iväg och en timme senare blir jag kontaktad om den upphittade plånkan som var omhändertagen. Lyckligt slut...


     


                                                HOME SWEET HOME

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards