carinarhodin

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Carina Rhodin - 19 januari 2012 22:18



FAEN, försöker o ladda upp filmerna men då poppar det upp en ruta med "ogiltligt format"...que? Någon som vet hur jag ska göra...  

Av Carina Rhodin - 19 januari 2012 20:25

I kväll när jag kom hem från jobbet o satt i köket och käkade så var det någon där ute i mörkret som kastade grus på köksfönstret, jag for upp och öppnade dörren och där stod lilla Pocahontas..hon ville komma in o fika, hehe. Nej men det var Alva som hade ridit och ville visa upp Poca i det nya blåa tränset, som hade kommit med posten idag. Och visst var hon söt i det..men inget jag skulle vilja ha på Belmondo, men på en söt liten ponny så kan man gulla till det lite  

Och så dom nya matchande benlindorna till. Hovis Bengt var här i eftermiddags oxå och verkade Pocas hovar så nu är dom så där små och söta igen..till våren blir det skor.

Så knäpper man loss tyglarna och vips så blir det en grimma.




Har varit uppe i ridhuset o filmat Bellis när han släpptes lös. Han busade på lite i början men sen gick han mest och nosade på sargen..precis som tjuren Ferdinand..ska kvällsfodra snart och sen köra in lite flyttkartonger till Elinas lägenhet (flyttar hem på lördag) så får jag se om jag orkar eller lyckas lägga upp nåt på Belleponken...            

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards