carinarhodin

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Carina Rhodin - 13 november 2011 20:43

Efter några dagars ledighet så borde man ju vara lite utvilad MEN så är inte fallet, jag känner mej dödstrött och sliten..(mer än vanligt då hehe) kanske man borde gå o ta lite prover på struman igen..nåväl det blir bara lite bilder från ikväll i ridhuset. Alva och Elina red samtidigt på Poca o Bellis (utan o tjafsa!!) La ut lite bommar till dom, för Pocas del för att hon ska få göra nåt när hon skrittas bara, och För Bellis var det första gången han gick över bommar MED ryttare på ryggen. Han skötte sej ordentligt mannen..gick lugnt över, inga skutt eller nåt och samtidigt en liten brunstig Pocahontas smygande runt honom..Bra träning för båda hästarna och ryttarinnorna nöjda  


 

 

 

 

 

 


Egentligen är detta ingen blogg om mej utan det blir mest om döttrarna för jag har själv ingen häst att rida för tillfället..okej jag älskar ponnysar men rida en B-ponny?? nä, där går gränsen t o m för Carina..och Ida kan jag väl rida i nödfall men men..och Belmondo får ingen annan rida förrän han är helt inriden nästa år.

 

Bästa Ida


Jag får nöja mej för stunden o gosa med mina lurvisar..Barney och Beverly. Visst är dom ljuvliga?? Eller tillhör ni kategorin som tycker perser är fula för dom är så platta om nosen..då måste jag försvara mej o säja att mina katter är inte avlade för o bli så platta som möjligt utan jag har köpt dom som har lite mer nos..vilket är sötare OCH hälsosammare..

 

 

 

 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards