carinarhodin

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Carina Rhodin - 14 juni 2014 20:16

Försöker ta vara på de små tillfällena o plåta mina djur..alltid kul o blicka tillbaka på i kalla vintern när man ser dessa sommarbilder..vi gick en sväng ner till hagen nyss o gav Buster o Bob liiite kraftfoder och mineralerna såklart..lite kel o så flugspray..i natt får dom gå på den avbetade halvan o så öppnar vi upp till den bättre i morron..


     


   


Man mår som man förtjänar..säjs det..Tydligen förtjänar jag inte mer för nu mår jag ganska skit..har haft väldigt svårt för att röra mej ett par dar igen o röntgen jag gjorde förra veckan visade att jag har artros i både höfter och ländrygg..ja, att rida häst mer kan jag väl glömma men jag får väl önska mej en dundersnäll ponny som kan nöja sej med lugna promenader där jag inte behöver jobba utan bara åka med..ja bara sitta o njuta på i skogen..finns det nån sån där ute till mej tros..

                                                                                          


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards