carinarhodin

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Carina Rhodin - 13 mars 2014 13:35

Fast jag inte gillar att läsa om gnäll o elände så är det kanske just det jag själv skriver nu..hehe..Men nackskadad som jag är så blir man deppig ibland när det är saker man gillar att göra som man måste tacka nej till för att det helt enkelt inte går..T ex som att göra ett "uppdrag" åt SHV (Svenska Hästars Värn) det gällde att köra till Olofström (18 mil t o r) och inspektera o fotografera en gård för godkännande till att få vara fodervärd åt en SHV-häst..Det där klarar inte min nacke av just nu, fick t o m boka av sjukgymnasten igår pga yrsel..Ett par gånger i söndags försvann marken under mina fötter och jag föll framlänges, och denna svacka just nu är för det förbaskade mötet på Scandic i lördags. Kan inte sitta rakt upp o ner på en stol utan stöd i flera timmar, vem mår bra av det egentligen..

Framtiden är oviss kan man krasst säja..Djuren hemma gör en lite gladare men jag vill ju komma ut oxå..och inte bara på massa rehabgrejer som gympan o bassängträning..


   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards