carinarhodin

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Carina Rhodin - 9 mars 2014 20:41

Elina körde lite hoppning själv med Buster ikväll..la fram några travbommar på ena långsidan och satte upp ett kryss på andra bara..E tycker det är kul efter så många år att kunna börja hoppa igen och Buster, ja han älskar det!!

Vi har ännu inte köpt hoppsadel utan fått låna av snäll stallkamrat så länge..tänkte att Buster skulle få lägga på sej lite muskler o vänta lite så det inte blir som med Bellis då vi fick byta sadel efter bara ett par månader..Men nu är det nog dags att börja se sej runt..någon som vill sälja kanske??


     

Tyvärr har jag bara en usel mobilkamera och det går bara inte att fota i rörelse..därför inga hoppbilder..kanske dags att köpa en riktig kamera igen..Men han var duktig iallafall...  

Av Carina Rhodin - 9 mars 2014 13:29

Stella är älskad av alla och igår kom Elina o Hamza o tog ut henne en runda i trädgården..själv började jag så smått med att förbereda inför våren o plocka upp massa grenar som ramlat ner i gräsmattan efter vinterns "stormar"..


     

Visst är hon lik en liten uggla..



Och här var jag med på ett hörn när hästarna skulle ha middag idag..Tyckte att Buster var så liiten när vi köpte honom eftersom man jämförde med hurdan Bellis var..(som var 20 cm högre) Men nu ser jag ju faktiskt att såå jädrans liten är han inte ändå grabben..


     

Av Carina Rhodin - 9 mars 2014 13:10

..säjs det att Karlskrona är...I går var det ju underbart väder och halva dagen tillbringde jag på Scandic Hotell nere vid vattnet och visst kändes det som det stämde det där..solen strålade redan vid 8.30 när jag tog bilderna och man kunde inte tro att det faktiskt bara är i början på mars.


       

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards