carinarhodin

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Carina Rhodin - 24 september 2013 20:55

Nu är det exakt 5 månader sen Bob kom i lastbilen, till oss..Med sej från förra ägaren hade han ett fleecetäcke. Det var blått/rött/vitt..Häromkvällen när vi plockade fram det för att klä på honom inför natten så visade det sej att det var alldeles för litet, haha Kryssgjordarna räckte inte till. Gud vad han har lagt på sej, men han var alldeles för smal när han kom, måste tilläggas..I söndags gick jag in på en hemsida som heter Ridsport Online där jag beställde ett nytt fleece till honom. Och i förmiddags kunde jag redan hämta ut det..Tala om bra service..

Nu har jag varit inne i stallet och Bob fick mannekänga, det satt perfekt och kommer nog inte kasa bakåt..Han såg så stolt ut så jag var bara tvungen att ta ett par bilder på sockerpojken..


     

Skitgrisen Bob..märks inte att den där väggen skurades och målades i augusti..


Stallet är nästan fullt med hyresgäster (hästar alltså) och i söndags flyttade det in en ny stor vallack i vår avdelning..I Idas gamla box..och det kändes så fel på nåt vis men det är bara o gilla läget..Den kan ju inte stå tom för evigt..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards