carinarhodin

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Carina Rhodin - 17 september 2013 19:17

Den här bloggen är väl egentligen min "husdjursblogg", typ som ett fotoalbum för mina hästar och katter..och inte var syftet från början, att jag skulle få några läsare heller..skriver ju inte så mycket om privata saker, fast ibland har tanken slagit mej att det hade jag nog varit bra på..hehe. Jag har ju så mycket tankar,funderingar och åsikter och gillar att diskutera och framförallt analysera MEN är skitdålig på att ta emot kritik..för det är folk jävligt bra på: nämligen att kritisera..(ja typ Pocahontas, som jag inte fick nämna i min" skitblogg"  när hon inte var vår längre..det skulle jag akta mej för) Ja, hästuppfödare har jag inte mycket till övers för längre..


Nu blir det lite privat iallafall för jag ska visa ett par bilder på mitt nya kök..en önskan från Eva..varsego'.


   

Fick åka till Ikea i helgen och köpa nya grytor och stekpannor då de gamla inte fungerade på såna här moderna saker..induktionshäll som det heter.

Och denna helgen ska det målas samt läggas in ett vitlaserat ekgolv..det blir precis så det hinner bli färdigt innan lilla Stellas ankomst..hade inte varit bra för den lilla att starta livet i ett nytt hem i denna röran..  


 

Stella


Och så ett par bilder på Bob On ..

   




Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards