carinarhodin

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Carina Rhodin - 27 juni 2013 19:56

En bild på Bob ikväll med sitt nya träns..köpte stl full men fick ändå göra ett extra hål..mm han har stort huvud den här ponnyn..


     

Av Carina Rhodin - 27 juni 2013 16:16

Då var vi hemma från Tingsrydsbesöket...den lilla hålan jag stod ut med att bo i hela 10 månader, det var under en hockeysäsong eftersom jag är sambo med en fd målvakt..jaja, och då hade jag ett avbrott i min "postala karriär" och jobbade i Börjes hästaffär, och det var där vi var nu idag..köpte ett fint träns till Bob med turkosa strasstenar, tycker han ska glänsa lite..och nä, hittade som vanligt inget till mej själv..


     

Tingsryd, en alldeles vanlig torsdag...

Av Carina Rhodin - 27 juni 2013 10:31

För drygt ett par veckor sen var jag och tog lite prover i samband med ett läkarbesök..fick svar några dar senare att jag hade ett alldeles för högt kalkvärde i blodet..fast det "kunde ju bli lite fel ibland" som hon sa sköterskan...så i morse fick jag ta om dessa prover..

Och med detta nummer på köbrickan till labbet väntar jag mej väl inget positivt svar denna gången heller..hehe..


 


Nä, nu kör vi till Börjes i Tingsryd och se om vi kan hitta nåt fint..kanske jag ska unna mej själv något idag oxå, och inte bara till hästarna..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards