carinarhodin

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Carina Rhodin - 5 juni 2013 19:25

I en liten del av vår Atelje' bor vår granne Mogge i en etta...idag frågade jag honom om han kunde tänka sej att rensa lite i rabatterna på hans sida om huset..Nä, det hade han ingen lust med, hm då gick jag in och hämtade Ida, vår lilla ponny, och släppte henne i grannens gräsmatta..Hon började med att käka upp de stora maskrosorna och sen fortsatte hon att beta..Bra jobbat Ida..Nu slipper han ta fram gräsklipparen oxå  


       

 

Beverly, katten ligger på trappan och kollar nyfiket på den stora gästen..Och Ida ser ut som tjuren Ferdinand..

"Jag står hellre här och luktar på blommorna"


 

Ida var på väg in i hallen tror jag och Bevvy blev rädd och sprang in..


   

Och så kom grannen ut och tackade Ida för jobbet och fick en morot som lön.. 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards