carinarhodin

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Carina Rhodin - 13 augusti 2011 20:06

Oj så fort denna veckan gått på jobbet och oj vad kul det var o komma tillbaks..seriöst, världens bästa arbetsplats!! Sitter o väntar på att stora dottern ska bli klar så curlingmorsan kan köra in henne till Sailet..där alla tycks vara idag för Västeråkra är ganska öde. Själv körde jag istället till Fåglasång o inhandlade lite grejer till ponnyn.

Saknar ridningen lite (och Mysa såklart) ..har bara ridit Ida ett par gånger senaste månaden, det är allt MEN nästa vecka ska jag iväg på uteritt tillsammans med en tjej..och det blir inte här på Västeråkra, men mer om det senare,,,,,,,,,,,

      Belmondo kom och ringde på..han skulle hämta Elina för han ville ut på en promenad.Med sadel och träns. Nu är det bara 2 månader kvar tills första uppsittningen. Vad fort tiden gått alltså. 


I morron ska vi åka o titta på kaninunge! Jo det är sant..jag har ju haft många kaniner genom åren och när den senaste dog, Mandy bröt benet, sa jag; "Nu får det va slut med smådjur" men men..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards