carinarhodin

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Carina Rhodin - 3 augusti 2011 19:25

Tbx igen och båtturen var underbar..när vi kom in i gästhamnen istan åkte vi förbi den här husbåten, och vem sitter där och äter middag på taket om inte min kära kollega Ewa..(i postkläder hehe) Tänk vad mysigt att bo på en husbåt, på sommaren iallafall

 Däruppe på taket stär hon...


Ja, så har vi kollat på lägenheten, och den var så jäkla mysig att man nästan önskar man var 20 igen och skulle flytta hemifrån. Jag säjer bara; vilken utsikt..fast vilken tjugoåring tänker på det egentligen, bara det är nära till krogen o shopping..  

    Utsikt från Elinas nya lägenhet..flytten går om 3 veckor. Det är det nybyggda Scandic o skärgårdsbåtarna man ser därborta..

 Takvåning med dom gamla balkarna bevarade..love it!


Ja så ett par bilder till på den färdiga altanen (jäkla tjat om den va) Jag har lagt varenda sten själv, jag lovar, och det är över 800 stycken..i bland är det bra med lite regniga dagar oxå på semestern för då får man saker gjorda..

   

Av Carina Rhodin - 3 augusti 2011 10:22

Tredje och sista semesterveckan är här och som tiden gått..och att jag inte lär mej!! Jag är ju sån varje år; har svårt att skiljas från jobbet och tycker 3 veckors ledigt verkligen är lååång tid, men sen när jag väl är ledig och nu redan inne på sista så kunde det ju faktiskt va skönt med en fjärde vecka!! Men det tar vi nästa år.. 


Förra veckan var här ju lite gäster och det var väldigt rörigt i trädgården då..och nu kan jag visa er ett färdigt resultat..:

 


Nähä..datorn ville inte ladda upp mer så jag återkommer ikväll..för nu ska jag ut på båttur och sen titta på lägenhet åt dottern..hade jag varit i hennes kläder skulle jag ha gett morsan en "hittelön" för denna lyan..en tvåa i centrum vid Borgmästarkajen med havsutsikt och en minuts promenad till sitt jobb..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards