carinarhodin

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Carina Rhodin - 6 augusti 2011 16:44

I går var en riktig fettodag hehe, först kom syrran och Helena (hennes pappa och min mamma är sambor så vi kan väl säja typ plastsyskon) och vi invigde min nya stenlagda altan med äppelpaj, gjord på Västeråkraäpplen..  

 Fastän vi inte är lika, och födda i olika världsdelar, så är det här min lillasyster...


Senare på kvällen vart det grillning med lite trevligt folk bl a förra ridskolechefen Anita, och hon hade varit i Danmark och bjöd därför på lite gott.........  


Lägenheten på Borgmästarkajen, dit Elina flyttar, har en mysig innergård med trädgårdsmöbler och en sån här liten manick som porlar...

  En sån här vill jag oxå ha i min trädgård..(tänkte nästan sno den med mej hem..)


Nej nu ska jag ner till Allatorparn..jag ska få välja ut några växter till som jag vill ha..jag blir som ett barn på julafton när jag kollar in hans trädgård..den är helt fantastisk och snart blir den en "öppen trädgård", för besökare..


Nä, jag kommer aldrig att bli en skandalbloggerska, hehe..lördagväll o jag ska välja växter..hade jag bloggat för 30 år sen hade jag legat i bloggtoppen I promise, men då fanns det ju inte ens datorer....kanske lika bra det..  


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards