carinarhodin

Alla inlägg den 28 augusti 2016

Av Carina Rhodin - 28 augusti 2016 09:59

Var ute tidigt i morse och passade Idris medans mamman red Buster..

   

Nu sitter han inte i vagnen med nappen i mun längre..en riktig grovjobbare har han blivit..  

-Nu är det min tur att rida, sa Idde...


       


Sen mörknade himlen och åskan drog igång..ganska rejält, så Hugo ville inte gå längre än precis runt stallet..annars är det Allatorpsrundan som gäller varje morgon.


 

(I det lilla huset till vänster bor Idris mormor (jag) och morfar) Nästa måndag börjar jag på det nya jobbet..det är bara timanställning till en början, men jag tar chansen, annars kommer jag att ångra ihjäl mej..och hur ofta dyker ett sånt här tillfälle upp för en som är 50 +...

   

                                      

                                      HVB-hemmet i Fur..


Igår fick vi en vääldigt lång promenad Hugo o jag..Någon hade glömt sin i-Phone på biltaket och kört iväg..Vi gick inåt stan till och glodde i gatan hela tiden, spanandes efter ett rosa mobilfodral, och där strax innan Skönstavik, låg mobben mitt ivägen. Överkörd och krossad såklart..Vi gick ner på campingen och pustade ut lite innan vi vände o gick hemåt igen..

 

 

Coco Chanel i gårkväll...

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards