carinarhodin

Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av Carina Rhodin - 7 augusti 2016 21:12

En gång har Coco blivit löshoppad förut...det var i januari. I kväll var det dags igen..vi var i ridhuset helt själva, Elina släppte henne och jag stod längst ner för att mota/fånga henne..hehe..behövdes ingen stopper där, tror dom hade klarat sej alldeles själva (fast 2 ska man va om det ska va rätt o riktigt men ändå..) Coco fattade direkt att där tog det slut och vände sen för att gå till Elina och få lite beröm o godis...

Den här gången slutade vi på 70 cm (i januari provade vi typ 30-40 bara) och det gjorde hon med bravur. Smidig som en liten katt..

       


   

Av Carina Rhodin - 7 augusti 2016 16:30

Vi var på hamnfesten i Kristianopel, som ligger 3-4 mil öster om Karlskrona..här hemma var det blåsigt och molningt så jag tog kofta o jacka med mej "för säkerhetsskull"..hehe..kunde ju blåsa ännu värre där ute..men det var strålande sol  Här kommer bilder från dagen, och för den som kanske aldrig varit i Kristianopel..

       


Här bodde nog en liten liten fiskare en gång i tiden..

   

 

Välkommen in..

     

 

   

 

Och allra sist ett besök på Sköna Ting..

 

Visste inte riktigt vad jag ville ha..hehe..kan ju inte komma tomhänt hem liksom..plockade ihop lite smått..

 


Av Carina Rhodin - 7 augusti 2016 07:51

Uppe med tuppen som vanligt, trots att jag köpte ny säng förra veckan (som kostade lika mycket som Coco Chanel, hehe) så sover jag inte längre för det..Husse har sovit i båten inne i gästhamnen då det är Skärgårdsfest i stan..när han kommer hem åker vi till Kristianopel för nästa Hamnfest..sen tycker jag att sommarn liksom är slut..


Det är sensommar..

 


Hade jag varit lite tuffare, hade jag hängt med Alva och Rikard på en helikoptertur över stan igårkväll..men jag vågar inte..Alva vågade egentligen inte heller..men "offrade" sej...och skickade en bild...

 

Karlskrona från ovan.. 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards