carinarhodin

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Carina Rhodin - 31 juli 2016 19:06

Ja, det blev en lyckad grillning igår..fast jag är inget grillfreak och tycker nog det går lika bra med vanlig kolgrill..och inte smakade jag lammkotletterna heller som var det godaste husse nånsin ätit..men så var det ett Västeråkralamm oxå..

 

Sen red vi ut en sväng..och på grusvägen en bit från stallet stod där ett gäng kor och överraskade oss..Nyinflyttade tydligen..Först vart väl hästarna lite spända men för att visa Coco att kor är jättetrevliga, så gick vi närmre och stod kvar länge.. och Coco tyckte faktiskt att det var intressanta saker det där..fastän dom började råma..

   

Idag åkte vi till Brunnsparken igen..Idris gillar den stora lekplatsen där..och mormorn gillar loppisen..men det är det ingen annan som gör så det blev en snabb sväng igenom..sen åkte vi o hälsade på (gamla)mormorn istället..

     

Ikväll var det medryttarSara som fick rida Rosenholmsrundan på Buster för första gången, i sällskap med Elina på  annan ponny idag..Coco Chanel har vilodag idag..  Hugo och jag mötte dom när vi var ute på kvällspromenad.. 

  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards