carinarhodin

Alla inlägg den 29 juli 2016

Av Carina Rhodin - 29 juli 2016 21:29

Morfarn köpte gasolgrill idag och behövde hjälp med att montera ihop den..  

     

I morron ska den invigas..det ska bli grillat bagg-lamm..Jag ska dock fixa till nåt annat för jag vill inte sitta och tugga avigt på Pelle-Junior..


Sen ska jag rida en runda på Buster för ovanlighetens skull.. 


..och för ovanlighetens skull var han väldigt pigg igår..tyckte Elina sa nåt om "eld under hovarna"..hehe..nåt som Buster inte har speciellt ofta, och absolut inte under sommaren..  


Hugo träffade kompisen Ludde och båda ville så gärna gå och hälsa på tyskan Akira..ja, båda är dökära i henne..och inte blir det nåt svartsjukedrama mellan killarna heller..hehe..

Akira  Hugo


Idag är det Ingrids 93-årsdag..flaggorna har varit hissade och ikväll, 21.00, kom Marinens Musikkår (ja inte hela)

och trumpetade när den skulle halas..Ett vackert slut på kvällen..lite högtidligt och lite sorgligt på nåt vis..


 





Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards